Ο Oscar Piastri ηγήθηκε του ένα-δύο της Mclaren στην Κίνα, καθώς ο Lando Norris κατέλαβε τη δεύτερη θέση με τον George Russell και πάλι στο βάθρο
Ο Αυστραλός εξασφάλισε τη νίκη στο Κινεζικό Γκραν Πρι καθώς επωφελήθηκε από την εντυπωσιακή pole position που τον “γλιτωσε” από την φθορά ελαστικών που ταλαιπώρησε τους υπόλοιπους.
Με τη διαχείριση των ελαστικών κατά μήκος ολόκληρου του πλέγματος, ο Piastri μπόρεσε να ελέγξει τον αγώνα και σημείωσε την τρίτη νίκη της καριέρας του, μπροστά από τον συμπαίκτη του Lando Norris, ο οποίος κλήθηκε να διαχειριστεί ένα πρόβλημα στα φρένα του στα τελευταία στάδια.
Ο George Russell ήταν πολύ πίσω για να απειλήσει τον Norris παρά τον φθίνοντα ρυθμό του συμπατριώτη του, αλλά κατάφερε να γράψει δύο διαδοχικές τρίτες θέσεις μετά την Αυστραλία, κλίνοντας το βάθρο και στη Σαγκάη.
Ήταν επίσης το 50ο ένα-δύο στην ιστορία της McLaren δείχνοντας ότι είναι και πάλι η ομάδα στη κορυφή του ανταγωνισμού.
Ο Max Verstappen τα έδωσε όλα για να τερματίσει τέταρτος για τη Red Bull, βλέποντας τη σημαία μπροστά από το ζευγάρι της Ferrari, Charles Leclerc και Lewis Hamilton.
Έχοντας υπάρξει η χειρότερη ομάδα στο grid στο Grand Prix της Αυστραλίας, η Haas εξασφάλισε διπλούς πόντους με τον Esteban Ocon 7ο και έναν τρομερό Oliver Bearman 10ο.
Ο Andrea Kimi Antonelli διατήρησε την όγδοη θέση εκκίνησης για να κερδίσει βαθμούς back-to-back, με τον Alexander Albon 9ο για την Williams.
Οι οδηγοί της Ferrari, Charles Leclerc και Lewis Hamilton, αποκλείστηκαν από το GP της Κίνας μετά από παράβαση των τεχνικών κανονισμών, με τον Pierre Gasly της Alpine να αποβάλλεται επίσης από τα αποτελέσματα.
Κατά τη διάρκεια του τεχνικού τεχνικού μετά τον αγώνα, τα αυτοκίνητα του Leclerc και του Gasly βρέθηκαν να ζυγίζουν 799 κιλά μετά την αφαίρεση του καυσίμου, ένα κιλό κάτω από το ελάχιστο όριο βάρους. Στην περίπτωση του Leclerc, το κατεστραμμένο μπροστινό φτερό του αντικαταστάθηκε από ένα εφεδρικό παράδειγμα κατά τη διάρκεια της ζύγισης.
Παναγιώτης Ψαρρής, Pitlane Greece