Η ΑΕΚ κατέκτησε τον τίτλο και αναδείχθηκε παράλληλα με διαφορά πρώτη και στα εισιτήρια, γεμίζοντας την OPAP Arena σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Η ΑΕΚ πραγματοποίησε ένα ονειρικό ταξίδι τη φετινή σεζόν καθώς κατάφερε να συνδυάσει τη μεγάλη της επιστροφή στη Νέα Φιλαδέλφεια με την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Οι κιτρινόμαυροι με τον αναμορφωτή Ματίας Αλμέιδα και με ένα αναβαθμισμένο ρόστερ πανηγύρισαν πανάξια τον 13ο τίτλο της ιστορίας τους και από σήμερα που επανέρχονται στις προπονήσεις στρέφουν αποκλειστικά στην προσοχή τους στον τελικό Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ προκειμένου να πετύχουν τον στόχο του νταμπλ!
Η φετινή σεζόν απέδειξε περίτρανα πόσο πολύ είχε στερηθεί η ΑΕΚ τη φυσική της έδρα τα προηγούμενα 19 χρόνια που είχε βρεθεί χωρίς σπίτι. Με την επιστροφή της στης Φιλαδέλφειας τα μέρη και την είσοδο στην ολοκαίνουργια OPAP Arena η Ένωση εκτός από πρωταθλήτρια Ελλάδας αναδείχθηκε και πρωταθλήτρια στα εισιτήρια. Και μάλιστα με διαφορά από τις υπόλοιπες ομάδες και τους ανταγωνιστές της. Κάτι που αναμενόταν βέβαια να συμβεί στην πρώτη της σεζόν στο νέο της γήπεδο με τη δίψα των φίλων της να δουν ξανά την ομάδα τους να παίζει στη γειτονιά της.
Από το τεράστιο ενδιαφέρον και την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας το περσινό καλοκαίρι είχε γίνει αντιληπτό ότι θα γινόταν… μάχη σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι για ένα μαγικό χαρτάκι. Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε τη σεζόν με σύνολο 496.860 εισιτηρίων. Δηλαδή μέσο όρο η ΑΕΚ είχε σε κάθε της παιχνίδι στην OPAP Arena φέτος 27.603 θεατές (συμπεριλαμβανομένων των δύο αγώνων που έδωσε στη Ριζούπολη) αφήνοντας αρκετά πίσω τον δεύτερο σε προσέλευση θεατών Ολυμπιακό, ο οποίος έκοψε στο «Γ. Καραϊσκάκης» 336.945 εισιτήρια, κάτι που αντιστοιχεί σε μέσο όρο 19.820 εισιτηρίων.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν ο ΠΑΟΚ στην τρίτη θέση με σύνολο 237.325 εισιτηρίων και μέσο όρο 13.185, ο Παναθηναϊκός στην τέταρτη θέση με σύνολο 219.962 εισιτηρίων και μέσο όρο 12.220 (με τη Λεωφόρο πάντως να έχει αρκετά sold out διαθέτοντας βέβαια μικρότερη χωρητικότητα από τα υπόλοιπα γήπεδα) και ο Άρης στην πέμπτη θέση με σύνολο 134.078 εισιτηρίων και μέσο όρο 7.449. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Βόλος ακολούθησε στην έκτη θέση με σύνολο 84.577 εισιτηρίων και μέσο όρο 4.699, κάτι που σχετίζεται φυσικά με το γεγονός ότι επέτρεπε στα παιχνίδια απέναντι στους μεγάλους την παρουσία των εκτός έδρας οπαδών στις εξέδρες.