WRC Σουηδία 2025 – Πρόγραμμα ειδικών διαδρομών

0
13

Το Ράλι Σουηδίας, ο δεύτερος γύρος του 2025, αναμένεται να προσφέρει θέαμα και δράση στους χαρακτηριστικούς χιονισμένους δρόμους. Ως συνήθως, με έδρα την πόλη Umeå (Ούμεο), η φετινή διοργάνωση καλωσορίζει τρείς ολοκαίνουργιες διαδρομές, ενώ αφαιρεί όλες τις ειδικές διαδρομές που αποτέλεσαν το σκέλος της Παρασκευής το 2024, συμπεριλαμβανομένης της Brattby. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μας περιμένει ένας ευρύς κατάλογος γρήγορων ευθείων, τεχνικών κομματιών και της πάντα εμβληματικής Red Barn Arena.

Παρασκευή: Η πιο “γεμάτη” ημέρα με δύο νέες ειδικές διαδρομές

Η Παρασκευή θα είναι η μεγαλύτερη μέρα του ράλι, με έξι κύριες διαδρομές συν μια επανάληψη του Umeå Sprint το βράδυ. Δύο νέες χαράξεις κάνουν το ντεμπούτο τους φέτος:

– Η SS2/5 Bygdsiljum εκτείνεται 200 μέτρα πέρα από το μήκος του 2024, πλέον στα 28 km. Αποτελείται από δρόμους μεσαίου πλάτους με μεγάλες ευθείες και κόμβους, που οδηγούν σε τεχνικά και ανώμαλα τμήματα.

– Η SS3/6 Andersvattnet, μια νέα προσθήκη, ξεκινά “χαλαρά” πριν γίνει σταδιακά στενότερη και πιο τεχνική. Χαρακτηριστικά, ένα τμήμα 12 χιλιομέτρων παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές στον χαρακτήρα του τοπίου, με μια αποθήκη ξυλείας κοντά στην διαδρομή να προσθέτει ένα μοναδικό σκηνικό.

– SS4/7 Bäck, το συντομότερο στάδιο εκτός Umeå στα 10,8 km, είναι ιδιαίτερα τεχνικό. Τα πρώτα 4 χλμ. διαθέτουν στενούς, ανώμαλους δρόμους πριν ανοίξει σε ευθεία 3 χλμ., που διακόπτεται από ένα σικέιν στα 5,3 χλμ. Το τελικό τμήμα είναι μεσαίας ταχύτητας και πλάτους.

Η Παρασκευή ολοκληρώνεται με ένα δεύτερο πέρασμα από το Umeå Sprint, εξασφαλίζοντας άλλη μια συναρπαστική νυχτερινή αναμέτρηση, βέβαια, αυτή τη φορά με την κόπωση να είναι σημαντικότερος παράγοντας απ’ ότι την Πέμπτη.

Σάββατο: Εδώ πατάμε γκάζι!

Τα στάδια του Σαββάτου καλύπτουν κάτι παραπάνω από 100 km και ένα καινούργιο:

– Η SS9/12 Vännäs επιστρέφει αμετάβλητη από το 2024, με γρήγορους δρόμους, τεχνικές εκτροπές και ένα ανώμαλο τελικό τμήμα.

– Η SS10/13 Sarsjöliden, επίσης μια γνωστή πρόκληση, παραμένει μια υπόθεση ταχύτητας με έναν συνδυασμό επίπεδων τμημάτων χωρίς την απουσία, ωστόσο, και μερικών πιο αυστηρών, πιο τεχνικών προκλήσεων.

– SS11/14 Kolksele, η μοναδική νέα ειδική της ημέρας, αποτελείται από τεράστιες ευθείες με διακεκομμένα σικέιν και αποκλίσεις σε στενότερους δρόμους. Κοντά στον τερματισμό, χαρακτηριστικά περνά μέσα από την πίστα Vännäs Motocross/RX.

– SS15/18 Umeå, μια εκτεταμένη έκδοση της Umeå Sprint. Περιλαμβάνει δύο απότομες φουρκέτες από νωρίς και ένα τμήμα σε τούνελ πρωτού επιστρέψει στην τυπική διαδρομή σπριντ.

Κυριακή: Η μικρότερη ημέρα του αγώνα

Η Κυριακή θα έχει το συντομότερο πρόγραμμα, καλύπτοντας 68,78 χλμ., ας μη μας ξεγελά όμως, καθώς περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή της διοργάνωσης.

– Η SS16/17 Västervik, πλέον 29,35 km, είναι μια εκτεταμένη έκδοση της περσινής. Ενώ μεγάλο μέρος της παραμένει σε μεγάλους δρόμους με μεγάλες ευθείες, τα τελευταία 7 χιλιόμετρα εισάγουν ένα νέο τεχνικό τμήμα που θα μπορούσε να δυσκολέψει τους οδηγούς.

– Η SS18 Umeå, που θα είναι και η Power Stage, θα έχει επίσης “φαγωθεί” σε μεγάλο βαθμό από τα προηγούμενα περάσματα, προσθέτοντας ένα πρόσθετο επίπεδο δυσκολίας.

Με έναν συνδυασμό, λοιπόν, φρέσκων και γνωστών προκλήσεων, η έκδοση του 2025 υπόσχεται πολλά!

Παναγιώτης Ψαρρής

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here