Το εφιαλτικό πρόβλημα στο Turbo των Toyota Yaris Rally1 του Σεμπαστιάν Οζιέ το απόγευμα και του Έλφυν Έβανς το πρωί, μαζί με το ατύχημα του Τακαμότο Κατσούτα, άφησαν τους Οττ Τάνακ, Ντάνι Σόρδο και Τιερί Νεβίλ σε ένα άνετο 1-2-3 με τα τρία Hyundai i20 N Rally κατά την πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.
Στις 6 Ειδικές Διαδρομές της εναρκτήριας ημέρας του 10ου φετινού γύρου του WRC, ο Σεμπαστιάν Οζιέ διατηρούσε το προβάδισμα μέχρι την προτελευταία δοκιμασία – όταν παρουσιάστηκε και στο δικό του αυτοκίνητο ένα πρόβλημα με τον υπερσυμπιεστή, παρεμφερές με εκείνο που αντιμετώπισε το πρωί ο Έλφυν Έβανς.
Μετά από προβλήματα της πλειοψηφίας των πρωταγωνιστών του WRC, ο Οττ Τάνακ της Hyundai -αν και όχι ικανοποιημένος με τις ρυθμίσεις του στο i20 Ν Rally1- έμεινε με ένα σεβαστό προβάδισμα στην κορυφή στο τέλος της ημέρας, 21,8 δευτερολέπτων από τον Ντάνι Σόρδο και 45,2’’ από τον Τιερί Νεβίλ με τα άλλα δύο εργοστασιακά Hyundai.
Ο Οζιέ είχε το προβάδισμα του αγώνα με 5,9’’ διαφορά από τον Αντριέν Φουρμό της M-Sport Ford μετά το πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων ΕΔ της ημέρας (Άνω Παύλιανη, Δάφνη, Ταρζάν). Κατά τη διάρκειά του ο Νεβίλ είχε χάσει 35’’ με ένα πρόβλημα που τον άφηνε συχνά με τρεις κυλίνδρους.