Τι κερδίζουν οι ομάδες πουλώντας τις εμφανίσεις τους

0
8

Η μεταγραφική περίοδος του χειμώνα ουσιαστικά ολοκληρώθηκε και απομένει μόνο να κλείσει το ‘παράθυρο’ των ελεύθερων ποδοσφαιριστών. Αν και δεν έγιναν εντυπωσιακές κινήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, οι φίλαθλοι -ως είθισται- θα σπεύσουν για να αγοράσουν μια εμφάνιση της ομάδας τους με το όνομα του νεοφερμένου παίκτη στην πλάτη.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μετακινήσεων σταρ του ποδοσφαίρου, τα δεδομένα ξεφεύγουν, τα νούμερα εκτινάσσονται. Στις πρώτες 3 εβδομάδες από τη μεταγραφή του Πολ Πογκμπά στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το καλοκαίρι του 2016, φίλαθλοι δαπάνησαν 217.000.000 ευρώ για να αγοράσουν την εμφάνιση των ‘κόκκινων διαβόλων’ με το όνομά του πάνω. Όταν η Γιουβέντους ανακοίνωσε τον Κριστιάνο Ρονάλντο, οι τιφόζι έδωσαν 54.000.000 ευρώ μέσα σε 24 ώρες για να αγοράσουν φανέλες των 104 ευρώ (κλασική εμφάνιση) και των 144,90 ευρώ (πιστή ρέπλικα) με το 7 και το όνομα του Πορτογάλου στην πλάτη, χωρίς να την έχει φορέσει ακόμα ο ίδιος.

Η σχετική φρενίτιδα καταλαμβάνει και τα ΜΜΕ, που κάνουν λόγο για άμεση απόσβεση του κόστους της μεταγραφής, τόσο του ποσού που ‘καρπώνεται’ η πωλήτρια ομάδα όσο και των απολαβών που θα έχει μελλοντικά ο παίκτης χάρη στο νέο συμβόλαιό του. Μύθος ή πραγματικότητα; Μεγάλος μύθος…

Βέβαια πολλές φορές μπλέκονται και οι εταιρείες γιατί μπορεί μια ομάδα να την ντύνει άλλη εταιρεία και ο παίκτης που πάει με μεταγραφή να έχει συμβόλαιο με άλλη.

Γενικά τα ποσά ανά περίπτωση είναι μεγάλα, αλλά πολλές φορές το μπέρδεμα που γίνεται δεν βοηθά σε τεράστιες πωλήσεις. Με καλό όμως προμόσιον πολλές φορές τα έξοδα μιας πολυδάπανης μεταγραφής βγαίνουν, άλλοτε όχι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here